تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 14:59
کد خبر : 178

اعتراف زوج نامزد حاشیه ساز به طرحهای نمایشی و غیرقابل اجرا

اعتراف زوج نامزد حاشیه ساز به طرحهای نمایشی و غیرقابل اجرا

در فیلمی که از زوج پرحاشیه انتخاباتی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، آنها به تصویب طرحهای نمایشی و غیرقابل اجرا در مجالس گذشته اعتراف کردند. بتازگی فیلمی از سوی ستاد انتخاباتی حسن کامران و نیره اخوان منتشر شد که در آن زوج پرحاشیه انتخاباتی درباره دلایل شکست طرح بیمه قالیبافی توضیح دادند. این

در فیلمی که از زوج پرحاشیه انتخاباتی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، آنها به تصویب طرحهای نمایشی و غیرقابل اجرا در مجالس گذشته اعتراف کردند.

بتازگی فیلمی از سوی ستاد انتخاباتی حسن کامران و نیره اخوان منتشر شد که در آن زوج پرحاشیه انتخاباتی درباره دلایل شکست طرح بیمه قالیبافی توضیح دادند.

این زوج پرحاشیه در این فیلم عنوان کردند با تلاش آنها بود که طرح بیمه قالیبافان در دستور کار مجلس قرار گرفت ولی به دلیل عدم تخصیص بودجه، این طرح شکست خورد و اجرایی نشد.

به دلیل اعتراضات مکرر مردم به حضور دوباره آنها در انتخابات، چندمین بار است این زوج پرحاشیه به طرحهای نمایشی خود در مجالس گذشته اعتراف می کنند.

این فیلم در حالی منتشر شده است که برخی از شهروندان در شهرها و آبادیهای شرق اصفهان در شبکه های اجتماعی به شدت از حضور مجدد آنها در انتخابات ناراحت هستند. بررسی گفتگوهای مجازی مردم در شهرهای ورزنه و جرقویه نشان می دهد شهروندان درباره این زوج پرحاشیه، انتقادات زیادی دارند.

یکی از شهروندان نوشته است: از افتخارات این نماینده مانور روی این جمله بود: من به جای جوجه کباب، کالاجوش می خورم.

شهروند دیگری در اعتراض به آنها نوشته: آنها مکاتبات همیشه  نیمه تمام را همیشه داخل جیبشان با وزارتخانه ها داشتند و نشان مردم می دادند.

رحمتی یکی دیگر از اهالی ورزنه درباره آنها نوشته: اینها اصلا بچه ندارند که افتخار می کنند بچه مان در خارج نیست!

یکی دیگر از شهروندان اینطور زوج پرحاشیه را بدرقه کرده است: جسارتا کمال اشتباه است اگر کسی به اینها رای دهد. اینها که بومی منطقه بودند چکار کردند؟ تازه با این سن بهتر است راه را برای جوانترهای کاربلد و دلسوز باز کنند.

ظاهرا حاشیه های این زوج نامزد پایان ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.