تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 17:13
کد خبر : 128

۷۳۹ داوطلب مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان به رقابت می پردازند

۷۳۹ داوطلب مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان به رقابت می پردازند

به گزارش اصفهان خبر، ۱۶ حوزه انتخابیه در استان اصفهان است که شانزدهمین حوزه انتخابیه به مرکزیت فرمانداری اصفهان مربوط به حوزه مسیحیان ارمنی جنوب ایران است که حوزه فرعی آن در شهرستان شیراز استان فارس است. در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی۶۶۳ مرد و ۷۶ نفر زن در اصفهان برای ۲۰ کرسی (

به گزارش اصفهان خبر، ۱۶ حوزه انتخابیه در استان اصفهان است که شانزدهمین حوزه انتخابیه به مرکزیت فرمانداری اصفهان مربوط به حوزه مسیحیان ارمنی جنوب ایران است که حوزه فرعی آن در شهرستان شیراز استان فارس است.

در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی۶۶۳ مرد و ۷۶ نفر زن در اصفهان برای ۲۰ کرسی ( ۱۹ کُرسی مربوط به استان اصفهان و یک کرسی برای ارمنیان جنوب ایران) نمایندگی مجلس به رقابت می‌پردازند.

در حوزه‌های انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند ۲۸۴ نفر، اردستان ۱۷ نفر، خمینی‌شهر ۱۸ نفر، سمیرم ۲۶ نفر، شاهین شهر، میمه و بُرخوار ۳۵ نفر، شهرضا و دهاقان ۳۵ نفر، فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت ۳۲ نفر، فلاورجان ۲۱ نفر، کاشان و آران و بیدگل ۷۴ نفر، گلپایگان و خوانسار ۳۱ نفر، لنجان ۳۵ نفر، مبارکه ۲۹ نفر، نایین و خور و بیابانک ۴۷ نفر، نجف‌آباد و تیران و کرون ۲۶ نفر، نطنز و بخش قمصر ۲۶ نفر به‌عنوان نامزدهای نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند که فرآیند تبلیغات آنان از امروز پنجشنبه ۳ اسفندماه آغاز شده است.

اسامی کاندیداهای اصفهان

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه، ۱۱ اسفند امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.