تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 12:05
کد خبر : 235

۱۱ هزار نفر تامین امنیت انتخابات در اصفهان را برعهده دارند

۱۱ هزار نفر تامین امنیت انتخابات در اصفهان را برعهده دارند

به گزارش اصفهان خبر؛ جانشین فرمانده انتظامی استان از حضور بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی در این استان خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج مستقیماً در تأمین امنیت شعب

به گزارش اصفهان خبر؛ جانشین فرمانده انتظامی استان از حضور بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی در این استان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج مستقیماً در تأمین امنیت شعب اخذ رأی انجام وظیفه می‌کنند که از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی پلیس و ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از نیروهای بسیج هستند.

وی افزود: افزون بر این تعداد نیرو سایر نیروها اعم از سپاه و فرماندهی انتظامی نیز در آماده باش صد درصدی بوده و در تأمین امنیت جامعه حضوری فعال و مستمر دارند تا مردم عزیز با امنیت و آرامش کامل و اطمینان خاطر در انتخابات شرکت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با پشتیبانی‌هایی که صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های مسئول، بسیج و سپاه پرتوان تا این لحظه امنیت خوبی در تمامی نقاط استان برقرار است و انشا الله تا پایان زمان برگزاری انتخابات امنیت صد در صدی را شاهد خواهیم بود.

سردار هاشمی فر در خصوص تأثیر مشارکت مردم در انتخابات بر امنیت کشور گفت: امنیت یک مقوله نسبی است و درست است که نیروهای نظامی و انتظامی در آن نقش دارند اما در مجموع امنیت پایدار کشور با حضور و مشارکت همه آحاد جامعه در صحنه‌های مختلف تأمین می‌شود که یکی از صحنه‌های حضور مردم نیز عرصه انتخابات است.

وی تصریح کرد: مسلماً مشارکت مردم و حضور حد اکثری آنان در انتخابات موجب تثبیت و استمرار نظام و خنثی کننده تهدیدات دشمن است و زمینه عزت، اقتدار و امنیت ملی کشور را بیش از پیش فراهم می‌آورد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: انشا الله با این همدلی و همراهی شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با امنیت و آرامش کامل خواهیم بود مردم عزیز، همیشه درصحنه و ولایتمدار استان اصفهان یک بار دیگر حماسه‌ای دیگر را خلق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.