تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 9:42
کد خبر : 229

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان مطرح کرد؛

حضور معنادار مردم استان اصفهان در شعب اخذ رأی

حضور معنادار مردم استان اصفهان در شعب اخذ رأی

به گزارش اصفهان خبر؛ رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:طبق گزارش‌های ارائه شده، از همین ساعات اولیه، حضور مردم در شعب اخذ رأی معناساز است و امیدوارم این شور و اشتیاق تا پایان روز نیز ادامه داشته باشد. محمدرضا جان‌نثاری صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن سیاسی مردم ایران، امروز یازدهم اسفندماه با

به گزارش اصفهان خبر؛ رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:طبق گزارش‌های ارائه شده، از همین ساعات اولیه، حضور مردم در شعب اخذ رأی معناساز است و امیدوارم این شور و اشتیاق تا پایان روز نیز ادامه داشته باشد.

محمدرضا جان‌نثاری صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن سیاسی مردم ایران، امروز یازدهم اسفندماه با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

وی ادامه داد: سه هزار و ۱۶۱ شعبه اخذ رأی در استان اصفهان فعال هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده، از همین ساعات اولیه، حضور مردم در شعب اخذ رأی معناساز است و امیدوارم این شور و اشتیاق تا پایان روز نیز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: از همه مردم استان اصفهان دعوت می‌کنم تا در ساعات ابتدایی به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی دادن خود را به ساعات پایانی منتقل نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.