تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 16:56
کد خبر : 217

دعوت استاندار اصفهان برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند

دعوت استاندار اصفهان برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش اصفهان خبر؛ استاندار اصفهان، با قدردانی از تلاش فعالان عرصه برگزاری انتخابات، از هم استانی‌ها دعوت کرد فردا ۱۱ اسفندبا حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را در مقابل چشم جهانیان خلق کنند. سید رضا مرتضوی افزود: مردم همیشه در صحنه استان اصفهان، با حضور حماسی و آگاهانه خویش پرچمدار مشارکت خواهند

به گزارش اصفهان خبر؛ استاندار اصفهان، با قدردانی از تلاش فعالان عرصه برگزاری انتخابات، از هم استانی‌ها دعوت کرد فردا ۱۱ اسفندبا حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را در مقابل چشم جهانیان خلق کنند.

سید رضا مرتضوی افزود: مردم همیشه در صحنه استان اصفهان، با حضور حماسی و آگاهانه خویش پرچمدار مشارکت خواهند بود و موجب اقتدارو امنیت هرچه بیشتر کشور و یأس و ناامیدی دشمنان می‌شوند.

او گفت: در استان اصفهان به همت مردم در حوزه‌های انتخابیه ۱۶ گانه و در ۲۸ شهرستان، برنامه ریزی‌های جامعی صورت گرفته و سعی شده با فراهم کردن شرایط عادلانه و برابر هم استفاده از ظرفیت‌های مکانی و هم با استفاده از ظرفیت صداو سیما در راه اندازی ۱۵ کانال تلویزیونی محلی انتخاباتی، فرصت تبلیغات برای نامزد‌های انتخابات مهیا شود و مردم هم با نگاه آگاهانه تری، انتخاب کنند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو در استان اصفهان برای دوره‌ای هشت ساله و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۱۹ نماینده استان و یک نماینده مسیحیان ارامنی جنوب ایران برای دوره‌ای چهار ساله روز جمعه ۱۱ اسفند در سه هزار و ۱۶۱ شعبه در ۱۶ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.