تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 15:41
کد خبر : 172

صدای پای جنگ آب؛ اظهارات تفرقه افکنانه یک کاندیدای مجلس در شهرکرد

صدای پای جنگ آب؛ اظهارات تفرقه افکنانه یک کاندیدای مجلس در شهرکرد

به گزارش اصفهان خبر؛ انتشار فیلمی از اظهارات تند و تفرقه افکنانه یک کاندیدای مجلس در شهرکرد، موجی از اعتراض را در شبکه های اجتماعی اصفهان برانگیخته است. اظهارات تند و افراطی احمد راستینه، نماینده فعلی شهرکرد که بار دیگر کاندیدای انتخابات شده است، در فیلم منتشر شده از او، بوی تند جنگ آب می

به گزارش اصفهان خبر؛ انتشار فیلمی از اظهارات تند و تفرقه افکنانه یک کاندیدای مجلس در شهرکرد، موجی از اعتراض را در شبکه های اجتماعی اصفهان برانگیخته است.
اظهارات تند و افراطی احمد راستینه، نماینده فعلی شهرکرد که بار دیگر کاندیدای انتخابات شده است، در فیلم منتشر شده از او، بوی تند جنگ آب می دهد. جنگی که با هیزم ریختن روی آتش اختلافات تاریخی بر سر زاینده رود، به زودی شعله ور خواهد شد.
احمد راستینه، نماینده افراطی شهرکرد در اظهاراتی در بین هواداران خود با نام بردن از اصفهانی ها به عنوان «دشمن» اظهار کرد: سال ۹۹ تونل بهشت آباد خطر بزرگی بود که سرزمین زیبای ما را به خشکی می کشاند. ولی به فضل خدا تحقیق و تفحص از وزارت نیرو، نقشه شوم «دشمن» را که چشم طمع برای غارت این سرزمین کشیده بود را کور کرد.
اینطور که از فحوای سخنان راستینه برمی آید، او به اصفهانیها به چشم «دشمن» که چشم طمع برای غارت شهرکرد دارد، نگاه می کند و اصرار دارد چشم طمع را او کور کرده. راستینه تونل انتقال آب بهشت آباد را نقشه شوم دشمن می داند که خنثی شده است.
به نظر می رسد اظهارات تفرقه افکنانه و جنگ افروزانه احمد راستینه در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی از دید ناظران شورای نگهبان و نگهبانان امنیت کشور دور مانده است، چون در صورتی که ناظران شورای نگهبان و دستگاه امنیتی به این اظهارات روبرو شده بودند، البته از احمد راستینه می پرسیدند این حد از نفرت پراکنی علیه اصفهانی ها و استفاده از کلماتی مانند دشمن و چشم طمع برای همسایگان شرقی شهرکرد، چه معنی و مفهومی دارد؟
آنگونه که مشهود است صدای پای جنگ آب با فریاد کرکننده امثال راستینه، به گوش می رسد. البته فعالان سیاسی استان چهارمحال و بختیاری از یاد نبرده اند سد زاینده رود در خاک اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری است و حقابه تاریخی اصفهان از این رودخانه زیبا، چیزی نیست که همسایگان غربی اصفهان بتوانند منکر شوند.
این نکته مهم را هم باید در نظر داشت سوءاستفاده استان چهارمحال و بختیاری از زاینده رود و کشتهای آب بر زردآلو و هلو از بالای قله‌های خشک تا پایین دره ها از حجت آباد گرفته تا کوهها و تپه های بن و سامان، از دید ناظران اصفهانی دور نمانده و آنها هم به خوبی می دانند «آب دزدی» چه مجازاتی دارد و چطو می توان چشم طمع «دشمنان اصفهان» را کور کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.