تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 17:24
کد خبر : 145

اصفهان باید شهر زندگی باشد نه شهر صنعت

اصفهان باید شهر زندگی باشد نه شهر صنعت

یک فعال سیاسی اعلام کرد با وضعیتی که صنایع و محیط زیست در اصفهان به وجود آورده است، این شهر دیگر جای زندگی نخواهد بود. به گزارش اصفهان خبر : یک فعال سیاسی اعلام کرد با وضعیتی که صنایع مختلف برای اصفهان از لحاظ آلایندگی محیط زیست ایجاد کرده اند، کیفیت زندگی در اصفهان بسیار

یک فعال سیاسی اعلام کرد با وضعیتی که صنایع و محیط زیست در اصفهان به وجود آورده است، این شهر دیگر جای زندگی نخواهد بود.

به گزارش اصفهان خبر : یک فعال سیاسی اعلام کرد با وضعیتی که صنایع مختلف برای اصفهان از لحاظ آلایندگی محیط زیست ایجاد کرده اند، کیفیت زندگی در اصفهان بسیار پایین آمده است.

منصور باقرصاد رنانی درباره وضعیت کنونی کیفیت زندگی در اصفهان گفت: متاسفانه با تمرکز صنایع آلاینده که بعضا از فناوری قدیمی و فرسوده برخوردارند، کیفیت زندگی در اصفهان به شدت پایین آمده است به صورتی که نمی توان انتظار داشت تا سال ۱۴۰۹ خانواده های اصفهانی در این شهر زندگی عادی داشته باشند.

این چهره مدیریتی درباره روشهای افزایش کیفیت زندگی در اصفهان با اشاره به اینکه باید صنایع به فناوری روز مجهز شوند، گفت: نباید اجازه بدهیم در حریم شهر، استقرار صنایع جدید آلاینده صورت بگیرد. در شعاع ۵۱ کیلومتری شهر اصفهان، متاسفانه صنایعی وجود دارند که اخیرا با افزایش صدور مجوز برای بقیه صنایع هم روبرو هستیم که این مسئله باعث کاهش بیش از پیش کیفیت زندگی در شهر خواهد شد.

باقرصاد با بیان اینکه باید شهر اصفهان، شهر زندگی باشد نه اینکه شهر صنعت و آلودگی لقب بگیرد، بیان داشت: یکی از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی نظارت بر عملکرد بخشهای مختلف دولت از جمله وزارت صمت و سازمان محیط زیست است و انتظار می رود نمایندگان اصفهان با نظارت دقیق و تیزبینی نسبت به دور کردن صنایع آلاینده از این شهر زیبا، اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.