تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 16:39
کد خبر : 141

ارگ جهان نما در تسخیر ائتلاف خود برتر پنداران اصفهان

ارگ جهان نما در تسخیر ائتلاف خود برتر پنداران اصفهان

مردمی که این روزها از میدان امام حسین(ع) اصفهان (دروازه دولت) عبور می کنند با منظره عجیبی روبرو شده اند. گویا ائتلاف خودبرترپنداران تمثال امام خمینی(ره) را از بالای ارگ برداشته و تصویر حامی خود را به جای آن زده اند. انتخابات مجلس دوازدهم، گویا قرار است نقاب از چهره خیلی از مدعیان اصولگرایی بردارد.

مردمی که این روزها از میدان امام حسین(ع) اصفهان (دروازه دولت) عبور می کنند با منظره عجیبی روبرو شده اند. گویا ائتلاف خودبرترپنداران تمثال امام خمینی(ره) را از بالای ارگ برداشته و تصویر حامی خود را به جای آن زده اند.

انتخابات مجلس دوازدهم، گویا قرار است نقاب از چهره خیلی از مدعیان اصولگرایی بردارد. از جمله اقداماتی که یک ائتلاف خودبرترپندار در سراسر کشور انجام داده به خوبی روشن می کند ماهیت این مدعیان اصولگرایی چیست. ائتلاف خودبرترپنداران که به خود نام «مجمع نیروهای انقلاب» داده اند در اقدامی پرسش برانگیز در لیست اعلامی خود در تهران،تصویر حضرت امام راحل(ره) را از بالای لیست خود برداشته اند.

این ائتلاف در اصفهان هم شاهکاری به خرج داده و تصویر حضرت امام را از روی دیوار ارگ جهان نما در میدان امام حسین(ع)  برداشته و به جای آن تصویر یکی از حامیان خود را زده اند.

نکته اینجاست که ائتلاف خودبرترپنداران اصفهان پس از اعلام برائت حضرت آیت الله مهدی از ایشان و بعد از اینکه آنها قادر به پاسخگویی به سئوالات و پرسشهای فراوان بدنه اجتماعی و سیاسی اصولگرایی در اصفهان نشدند، با انتشار ترکیبی عجیب و قریب (که حتی درباره عملکرد نمایندگان فعلی اصفهان هم حاضر به پاسخگویی به مردم و افکار عمومی نیستند) دچار ریزش شدید در پایگاه رای خود یعنی مردم خداجو و انقلابی اصفهان شده و جامعه نخبه گانی اصفهان را به شدت از خود رنجانده اند.

رفتارهای افراطی و عصبی برخی از اعضای ائتلاف مجمع نیروهای انقلاب و عدم توانایی آن برای برقراری وحدت با سایر اصولگرایان اصفهان، این شایبه را ایجاد کرده که منافع فردی و باندی برخی از اعضای این ائتلاف، سبب شده است تا پایگاه رای اصولگرایی و به تبع آن، میزان استقبال مردم از صندوق رای در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفندماه کمتر از ادوار گذشته شود و طبیعی است مسئولیت تشتت آرا و شکستن رای مردم را باید به حساب این رفتارهای تمامیت خواهانه و باندی گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.