تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 17:36
کد خبر : 148

ائتلاف امنا با جماران؛ راهبرد اصلی وحدت در اصولگرایان اصفهان

ائتلاف امنا با جماران؛ راهبرد اصلی وحدت در اصولگرایان اصفهان

به گزارش اصفهان خبر؛ دکتر منصور باقرصاد رنانی اعلام کرد در کشور جریان مردمی جماران که از اصولگرایان عقل اندیش و معتدل تشکیل شده است با امنا به توافق رسیده و ائتلاف کرده است. این راهبرد در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، ورزنه و هرند نیز دنبال خواهد شد. باقرصاد با بیان اینکه بیانیه شورای سیاسی

به گزارش اصفهان خبر؛ دکتر منصور باقرصاد رنانی اعلام کرد در کشور جریان مردمی جماران که از اصولگرایان عقل اندیش و معتدل تشکیل شده است با امنا به توافق رسیده و ائتلاف کرده است. این راهبرد در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، ورزنه و هرند نیز دنبال خواهد شد.
باقرصاد با بیان اینکه بیانیه شورای سیاسی جریان مردمی جماران حاکی از آن است این تشکل اصولگرا با ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) ائتلاف کرده است، بیان داشت: راهبرد وحدت نیروهای اصولگرا در کشور، در حوزه انتخابیه اصفهان نیز دنبال خواهد شد.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه برخی لیستها تلاش دارند اصولگرایی پویا و عقل اندیش اصفهان را عقب زده و با جنجالهای نمایشی، خود را نماینده جریان اصولگرایی اصفهان معرفی کنند، گفت: به دوستانی که در راه افراطی گری، همه طیف های اصولگرای اصفهان را کنار گذاشته اند عرض می کنم این کار اشتباه است و وحدت اصولگرایان اصفهان در ائتلاف با یکدیگر است.
باقرصاد با اشاره به اینکه خوشبختانه برخی از لیستهای اصولگرا در اصفهان به این نتیجه رسیده اند باید با امنا ائتلاف کنند، بیان داشت: لیست بندی و اعلام موضع از طرف برخی جریانات درون گفتمان اصولگرایی در اصفهان، ممکن است به وحدت این جریان اصیل سیاسی و اعتقادی، لطمه بزند، برای همین با توصیه ها و مذاکراتی که با بعضی از دوستان داشتیم، آنها پذیرفتند با ائتلاف امنا همکاری و مشارکت کرده و لیست هایی که تصور می شود اقبال مردمی نداشته باشند را از دور رقابت خارج کنند.
این سخنان در حالی بیان می شود که برخی منابع خبری اعلام کرده اند لیست «گام دوم انقلاب»، از ادامه رقابت انتخاباتی کناره گیری کرده و به زودی ائتلاف این لیست با امنای اصفهان اعلام رسمی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.